Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie.

viac informácií
Prijať všetky cookies Podrobné nastavenia
Prijať zvolené cookies

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě, že Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete nám ho vrátit. Stáhněte si tento formulář, který vyplníte a zašlete společně se zbožím a fakturou zpět na níže uvedenou adresu. Do 14 dnů vám peníze přijdou na účet.

NIKDY NEPOSÍLEJTE ZÁSILKU NA DOBÍRKU, NEBUDE PŘEVZATA A VRÁTÍ SE VÁM!

Lepkárna.cz
Tereza Bardová
Vehlovská 3065
276 01 Mělník

Pro výměnu zboží například za jinou velikost, barvu nebo typ je nutné vytvořit novou objednávku.

Vrácení peněz lze uplatnit odstoupením od smlouvy

  • Právo na vrácení peněz platí do 30 dnů od doručení zboží.
  • Zboží nesmí být poškozené a nesmí být oprané.
  • Zboží musí být zabalené v původním obalu a s originálními visačkami.
  • K vrácenému zboží přiložte návratový list s číslem účtu, na který Vám máme vrátit peníze (zboží zaslané na dobírku nepřijmeme).

Zboží musí být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno nepoškozeno, v původním obalu bez známek užívání včetně veškerého příslušenství. Při splnění všech podmínek pro vrácení zboží, vám peníze za zboží budou zaslány převodem na váš účet. Kupující - spotřebitel nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět.

CO NELZE VRÁTIT A VYMĚNIT? 

Nelze VRÁTIT A VYMĚNIT produkty s vlastními nápisy jako jsou:

  • motivy s přidaným jménem, ročníkem, nápisem týmu, obrázkem nebo čímkoliv navíc k potisku (rukáv, záda, uvnitř obrázku atd) 
  • dresy s jménem a číslem 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).

Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto zboží nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy (u České pošty předejte zaměstnanci pošty informaci). Na tyto poškození se totiž nevztahuje záruka výrobce a je nutné je reklamovat u přepravce. Důrazně proto doporučujeme provedení kontroly IHNED po doručení. V případě zjištění závady nás neprodleně kontaktujte (nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení). Na pozdější reklamace nebude brán zřetel!

Poškozený obal (krabici, zboží) prosím vyfoťte, popište a zašlete nám na mail info@lepkarna.cz . Vaši stížnost předáme k řešení danému přepravci a po jeho vyjádření Vás budeme kontaktovat o dalších možnostech.

2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, či zboží bylo používáno i při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká.